.

04/14/20 ~ enstoloi.gr, Τμήμα Σωμάτων Ασφαλείας ΣΥΡΙΖΑ Αστυνομία Λιμενικό , Πυροσβεστική
                                                                                                             

Τρίτη, 14 Απριλίου 2020

Διονύσης Τεμπονέρας: Νέο «σκλαβοπάζαρο» ονειρεύεται ο ΣΕΒ!

Το κύριο μέλημα του ΣΕΒ και της Κυβέρνησης σήμερα, είναι να κατακτήσουν το μέγιστο βαθμό ευελιξίας στις εργασιακές σχέσεις, σε σημείο, που οι εργαζόμενοι θα αποκτούν τα χαρακτηριστικά ενός νέου ανθρωποτύπου.

Του εργατολόγου Διονύση Τεμπονέρα

Η πανδημική κρίση έχει δημιουργήσει μια νέα κατάσταση στις εργασιακές σχέσεις. Η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται την συγκυρία, για να περάσει, ότι πιο αντιδραστικό, είχαν στην «φαρέτρα» τους, οι μεγάλες επιχειρήσεις και αδυνατούσαν  ακόμα και να το εισηγηθούν, σε συνθήκες όποιας ομαλότητας.

Η αρχή βέβαια, είχε γίνει με «κυβερνητικές πλάτες» αρκετούς μήνες πριν την υγειονομική κρίση(Αύγουστος του 2019), όταν ο  νυν αρμόδιος Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ.Βρούτσης, αμέσως μετά τι εκλογές, έσπευσε να καταργήσει το άρθρο 9 του ν.4554/2018, που προέβλεπε την «κοινή και αλληλέγγυα ευθύνη» του επιχειρηματία και του εργολάβου του, καθώς και του υπεργολάβου έναντι των εργαζομένων εργολάβου και υπεργολάβου.

Η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης, διασφάλιζε ότι οι εργαζόμενοι του εργολάβου και του υπεργολάβου θα μπορούσαν να απαιτήσουν τους μισθούς τους από τον επιχειρηματία/αναθέτοντα το έργο (τον πραγματικό δηλαδή εργοδότη τους).

Η μισή «δουλειά» για το ΣΕΒ  είχε ήδη γίνει…

Με την 68Ά(20.3.2020) ΠΝΠ, η κυβέρνηση, έφερε επίσης  δύο σημαντικές αλλαγές στο σύστημα διευθέτησης του χώρου και του χρόνου εργασίας.

            α) Θέσπισε το μονομερές δικαίωμα του εργοδότη, να εφαρμόζει σύστημα τηλεργασίας  και

            β) με άλλο άρθρο της ΠΝΠ έδωσε τη δυνατότητα, χωρίς τη συναίνεση  και πάλι του εργαζομένου, αυτός να μετακινείται από μια επιχείρηση του ομίλου σε μια άλλη(άρθρο 10).

Έτσι φτάσαμε και στη σημερινή εισήγηση του ΣΕΒ, που θεσπίζει τρεις διαφορετικούς τρόπους «δανεισμού εργαζομένων», μεταξύ, ακόμα και ανεξαρτήτων επιχειρήσεων.

Χαρακτηριστικά, η μελέτη του ΣΕΒ,  προτείνει τις κάτωθι τρεις  μορφές «συνεργασίας»:

- ''Η πρώτη αφορά στην κάλυψη των αναγκών με τη μεταφορά εργαζομένων μέσω σχημάτων «δανεισμού», ένα σχήμα το οποίο ήδη προβλέπεται από τη νομοθεσία και εφαρμόζεται ήδη είτε ενδοομιλικά, είτε μέσω Εταιριών Προσωρινής Απασχόλησης(ΕΠΑ).

- Η δεύτερη αφορά συνεργασίες μεταξύ ανεξάρτητων επιχειρήσεων, με προσωπικό προμηθευτών ή πελατών το οποίο βρέθηκε, λόγω της συγκυρίας, εκτός εργασίας, ιδιαίτερα όταν δεν καλύπτεται από τις προστατευτικές διατάξεις των πρόσφατων μέτρων. Παραδείγματος χάριν θα μπορούσε να εξετασθεί η διανομή προϊόντων από τα supermarket ή τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικών ειδών στα σπίτια των καταναλωτών, αν μπορεί να γίνει από των αναλόγων ειδικοτήτων προσωπικό εκείνων των επιχειρήσεων προμηθευτών τους που αντιμετωπίζουν μείωση εργασιών

Η τρίτη αφορά την επέκταση υφιστάμενων επιχειρηματικών συνεργασιών σε τμήματα της παραγωγής και διανομής προϊόντων για λογαριασμό τρίτων. Ουσιαστικά πρόκειται για μια χρήση του μοντέλου της υπεργολαβίας ώστε να καλυφθούν άμεσα όχι μόνο οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και σε κεφαλαιουχικό εξοπλισμό (μεταφορικά μέσα, κλπ.), ή/και συνδυαστικά αυτών των δύο εναλλακτικών.''.

Το κύριο μέλημα του ΣΕΒ και της Κυβέρνησης σήμερα, είναι να κατακτήσουν το μέγιστο βαθμό ευελιξίας στις εργασιακές σχέσεις, σε σημείο, που οι εργαζόμενοι θα αποκτούν τα χαρακτηριστικά ενός νέου ανθρωποτύπου:

Ο νέος, μνημονιακός, ευέλικτος, επισφαλής, υπαμειβόμενος, μη συνδικαλισμένος, «ασθμαίνων»  εργαζόμενος, αφού ανατράφηκε και «ανδρώθηκε» στην δεκαετή κρίση,  έρχεται να αποτελέσει «προϊόν συναλλαγής», στο «παζάρι» της εγχώριας και διεθνούς αγοράς υπηρεσιών, που διαμορφώνουν οι εταιρίες δανεισμού προσωπικού(Ε.Π.Α.) και όχι μόνο.

Οι προτάσεις του ΣΕΒ όμως, πάνε  και ακόμα παραπέρα. Ουσιαστικά, έρχονται να επεκτείνουν τον  γνήσιο και μη δανεισμό εργαζομένων όπως ίσχυε μέχρι σήμερα και να τον διαμορφώσουν έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες που απαιτεί το σύγχρονο «outsourcing».

Γιατί επιμένει όμως ο ΣΕΒ στο δανεισμό εργαζομένων;

Ο προφανής στόχος των επιχειρήσεων είναι η «μείωση κόστους - κυρίως του εργασιακού.

Πώς επιτυγχάνεται;

Με τον υποκρυπτόμενο δανεισμό  οι εργοδότες απαλλάσσονται από τις βασικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τον νόμο (4052/2012) του κατ' επάγγελμα δανεισμού, δηλαδή:

- την ίση αμοιβή του δανειζόμενου προσωπικού με το τακτικό προσωπικό και

- την υποχρέωση πρόσληψης του εργαζομένου από τον έμμεσο εργοδότη μετά από χρονικό διάστημα 36 μηνών.

Γίνεται σαφές ότι μια επίσης βασική στόχευση, είναι να δημιουργηθεί μια πυραμιδοειδής μορφή διάρθρωσης της επιχείρησης, όπου ο εργαζόμενος είναι ταυτόχρονα και πωλητής και καταναλωτής. Το παράδειγμα με το σούπερ μάρκετ  που θέτει ο ΣΕΒ, δεν είναι καθόλου τυχαίο. Οι εργοδότες επενδύουν συστηματικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιθυμούν να «κλείσουν» τον κόσμο στο σπίτι.

Με τον τρόπο αυτό γλιτώνουν ενδεχομένως την ανάγκη άρτιας επαγγελματικής στέγης(αρκεί πλέον μια αποθήκη), απαλλάσσονται από  τα πολλά «εργατικά χέρια», εκμηδενίζουν τους χρόνους και εντατικοποιούν την εργασία στον υπέρτατο βαθμό. Γλιτώνουν από τα συνδικάτα  και καθιστούν τους εργαζόμενους ''μετόχους''  και προσωπικά υπεύθυνους για την επίτευξη των στόχων κλπ..

Ο νέος εργαζόμενος θα εργάζεται σε τρεις και σε τέσσερεις διαφορετικούς εργοδότες, θα μετακινείται συνεχώς, φυσικά δεν θα προλαβαίνει να συνδικαλιστεί, δεν έχει απαιτήσεις για υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία, ενώ αν μαζεύει  έστω και μερικά ευρώ από τον κάθε εργοδότη, πρέπει να είναι ικανοποιημένος. Είναι ο νέος εργαζόμενος φτωχός (working poor).

 Ένας σύγχρονος «υπηρέτης δύο ή και περισσότερων αφεντάδων».

Φτάνουμε σε μια νέα  εποχή και περνάμε από τη  νεοφιλελεύθερης έμπνευσης flexicurity (ευελιξία και ασφάλεια) στην ultra flexability (απόλυτη ευελιξία).

Οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα επιβάλλεται να αντιδράσουν  άμεσα. Η σιωπή δυστυχώς ερμηνεύεται από την κυβέρνηση ως συναίνεση και αυτό ας το αντιληφθούν γρήγορα όλες οι προοδευτικές δυνάμεις του τόπου, πριν την απόλυτη εργασιακή απορρύθμιση.

Διονύσης Τεμπονέρας
Δικηγόρος- Εργατολόγος


Πηγή Εφημερίδα Η Αυγή

http://www.avgi.gr/article/4768083/10950500/dionyses-temponeras-neo-sklabopazaro-oneireuetai-o-seb-?fbclid=IwAR2BOF-DDyxEP1DZlUPEaQ7mVS38X8xdiSUP5IUAriU1GYkzu8mkFQspuog#  

#Μένουμε Όρθιοι




Δημοσιεύθηκε στα επίσημα social media του ΣΥΡΙΖΑ το νέο βίντεο του προγράμματος "Μένουμε Όρθιοι".

Επιστολή στο mail του enstoloi.gr




Συνάδελφοι Αστυνομικοί, Λιμενικοί, Πυροσβέστες,
Μάλλον δεν υπάρχει κανένας λόγος να αναρωτιόμαστε ποια είναι η θέση μας σ' αυτή τη κρίσιμη για την ελληνική κοινωνία στιγμή, γιατί πολύ απλά στο σποτάκι της Κυβέρνησης, με το οποίο απευθύνει τα εύσημα και δίνει τις ευχαριστίες της Πολιτείας ο Κλάδος μας δεν αναφέρεται καθόλου. Εμείς δεν είμαστε άξιοι για το χειροκρότημα και την ευγνωμοσύνη των πολιτών!

Ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ όσον αφορά την κοινή επιστολή αιρετών τοπικής αυτοδιοίκησης για αιρετούς πυροσβεστικούς υπαλλήλους




Ερώτηση

Προς τους κ.κ. Υπουργούς:
• Εσωτερικών
• Προστασίας του Πολίτη

Θέμα: «Κοινή επιστολή αιρετών τοπικής αυτοδιοίκησης για αιρετούς πυροσβεστικούς υπαλλήλους»

Οι κάτωθι πρόεδροι και δημοτικοί σύμβουλοι: των κοινοτήτων Γαλησσά Δήμου Σύρου – Ερμούπολης κος Ιωάννης Βουτσινός, Εξαλόφου Δήμου Λαγκαδά κα Πελαγία Χρυσανθοπούλου, Καινουργίου Δήμου Πύλου Νέστωρος κος Κωνσταντίνος Κοκκινάκης, Αμπελοχωρίου Δήμου Μετεώρων κος Αθανάσιος Νικογιάννης, Μεταμόρφωσης Καρδίτσας Δήμου Παλαμά κος Πέτρος Κοντογιάννης, Χρυσορράχης Δήμου Πωγωνίου κος Ζιάγκος Χριστόδουλος, κοινότητας Αγίου Νικολάου Δήμου Δωδώνης κος Άρης Νούσης, κοινότητας Μικρού Σουλίου Δήμου Αμφίπολης κος Στέργιος Χαλβατζής, κοινότητας Κορφοβουνίου Δήμου Άρτας κος Αριστείδης Μέγας, κοινότητας Πέλλας Δήμου Πέλλας κος Ευάγγελος Τσακπινάκης, κοινότητας Μοναστηρίου Αργολίδας Δήμου Άργους Μυκηνών κος Γεώργιος Κατσαρός και οι δημοτικοί σύμβουλοι Δήμου Παιονίας Κιλκίς κος Ελευθέριος Γαρόπουλος, κοινότητας Πρίνου Δήμου Τρικκαίων κος Παναγιώτης Τσιούκας, κοινότητας Κάτω Ελάτης Δήμου Τρικκαίων κος Δημητρούλης Χρήστος, κοινότητας Δασοχωρίου Δήμου Σοφάδων κος Ιωάννης Κουμαδίτης, κοινότητας Φιλύρας Δήμου Πύλης κος Κωνσταντίνος Πλαστήρας, Δήμου Παιονίας Κιλκίας κος Ευθύμιος Τσιτενίδης, κοινότητας Ριζαρείου Δήμου Έδεσσας κος Ιωάννης Αλιμπάκης, κοινότητας Βραστάμων Δήμου Πολυγύρου κος Γκρίλης Θεόδωρος, κοινότητας Δήμου Γρεβενών κος Χρήστος Ζιάκας, κοινότητας Ζερβοχωρίου Δήμου Σουλίου κος Βασίλειος Αναστασόπουλος, κοινότητας Μύτικα Δήμου Πρεβέζης κος Βασίλειος Μπέλος, κοινότητας Γρεβενών Δήμου Γρεβενών κος Χρήστος Καραγιάννης, κοινότητας Ερυθρών Δήμου Μάνδρας κος Ιωάννης Σιδεριάς, κοινότητας Έδεσσας Δήμου Έδεσσας κος Στέφανος Μανωλάκης, κοινότητας Ανάληψης Δήμου Λαγκαδά κος Αναστάσιος Μουζίκας, Δήμου Σκύδρας κος Χρήστος Παραστρατίδης, κοινότητας Κανδήλας Δήμου Ξηρομερίου κος Ανδρέας Λίλας, κοινότητας Γόγγας Δήμου Μεσσηνίας κος Μάρκος Δρακοπαναγιωτάκης, κοινότητας Σταγείρων Δήμου Αριστοτέλη κος Νίκος Νεοχωρίτης, κοινότητας Λευκόβρυσης Δήμου Κοζάνης κος Λάζαρος Μιχαηλίδης, κοινότητας Μαμουλάδας Δήμου Ναυπάκτου κος Νικόλαος Χόχτουλας, κοινότητας Ελληνοχωρίου Δήμου Διδυμότειχου κος Πασχάλης Μπαλαφούτης, κοινότητας Σταγείρων Δήμου Αριστοτέλη κος Δημήτριος Ιππέκης, κοινότητας Σημάντρων Δήμου Προποντίδας κος Ορέστης Εδιάρογλου, κοινότητας Δαφνουδίου Δήμου Εμμανουήλ Παππά Σερρών κος Δημήτριος Μπιζεργιανίδης, Δήμου Σοφάδων Καρδίτσας κος Βασίλειος Αγγελόπουλος, κοινότητας Κομμένου Δήμου Νικολάου Σκουφά κος Ευστάθιος Σκουραμπέλης, κοινότητας Κράνας Δήμου Ελασσόνας κος Ευάγγελος Γκουνέλας, κοινότητας Φιλύρας Δήμου Πυλής κος Κουκουτσέλος Λάμπρος, Δήμου Πολυγύρου Χαλκιδικής κος Ιωάννης Σφυρής, κοινότητας Νενητών Δήμου Χίου κος Τηλέμαχος Πάμπαλος, κοινότητας Σερρών Δήμου Σερρών κος Άγγελος Αναστασιάδης, κοινότητας Προμάχων Δήμου Αλμωπίας κος Ιωάννης Βέσκος, κοινότητας Πτολεμαϊδας Δήμου Εορδαίας κος Κυρικάκος Χατζηευστρατίου, κοινότητας Καρποχωρίου Δήμου Σοφάδων Καρδίτσας κος Τέλιος Φώτιος, κοινότητας Έδεσσας Δήμου Έδεσσας κος Βασίλειος Γιαντζής, κοινότητας Κακοπλευρίου Δήμου Μετεώρων κος Γρηγόριος Κοντός, κοινοποίησαν κοινή επιστολή τους, με την οποία ζητάνε από τους συναρμόδιους Υπουργούς να προχωρήσουν σε σχετική νομοθετική πρωτοβουλία, ώστε να εξαιρούνται των μεταθέσεων και αποσπάσεων, χωρίς αίτησή τους, οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν άλλη ιδιότητα αιρετού πλην του Δημάρχου ή Αντιδημάρχου, όπως δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και πρόεδροι και μέλη των κοινοτήτων, διαρκούσης της θητείας τους.
Ειδικότερα στην κοινοποιούμενη επιστολή τους αναφέρουν ότι με το υπ' αριθ. Πρωτ. 18700 Φ. 202.3/1.4.2020 έγγραφο το Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος καλεί τους πυροσβεστικούς υπαλλήλους στην υποβολή σχετικών δικαιολογητικών με σκοπό την υπαγωγή ή μη στις ευεργετικές διατάξεις του άρθρου 162 του ν. 4642/2020. Στις ευεργετικές διατάξεις του εν λόγω άρθρου 162 παρ. 8 υπάγονται, μεταξύ άλλων, «Οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι, οι οποίοι ορίζονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3852/2010 (Α' 87) ως Δήμαρχοι ή Αντιδήμαρχοι, μετατίθενται και υπηρετούν, εκτός οργανικών θέσεων, στην πλησιέστερη υπηρεσία ή κλιμάκιο του Δήμου εκλογής τους για όσο διαρκεί η θητεία τους στις εν λόγω εκλογές».
Ταυτόχρονα, στο άρθρο 162 παρ. 1 ορίζεται ότι: «1. Εξαιρούνται των μεταθέσεων και αποσπάσεων, χωρίς αίτησή τους, οι υπάλληλοι που υπάγονται σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες: α) οι πολύτεκνοι, β) οι τρίτεκνοι και ο γονέας μονογονεϊκής οικογένειας, γ) η μητέρα για τρία (3) έτη από την ημερομηνία γέννησης τέκνου, δ) οι υπάλληλοι που έχουν σύζυγο, τέκνο ή αποτελούν το μοναδικό τέκνο γονέα με αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67%, ε) οι υπάλληλοι που έχουν την επιμέλεια τουλάχιστον ενός (1) τέκνου και τελούν σε χηρεία, στ) οι διαζευγμένοι που έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλεια έστω και ενός τέκνου, ζ) οι ολυμπιονίκες και όσοι προάγονται, λόγω διάκρισης σε άθλημα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, και για όσο χρόνο παραμένουν στην ενεργό αγωνιστική δράσης, η) οι ευρισκόμενοι σε κατάσταση υπηρεσίας γραφείου. Οι ανωτέρω υπηρετούν σε υπηρεσίες του Νομού συμφερόντων τους. Σε περίπτωση μη ύπαρξης οργανικής θέσης υπηρετούν προσωρινά ως υπεράριθμοι, καταλαμβάνοντας την πρώτη κενωθείσα».
Από τη διατύπωση των διατάξεων προκύπτει ότι δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο νομοθέτημα πρόνοια ή ότι εισάγεται εξαίρεση από την υπαγωγή στις ευεργετικές διατάξεις του άρθρου 162 παρ. 8, για τους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν άλλη ιδιότητα αιρετού πλην του Δημάρχου ή Αντιδημάρχου, όπως είναι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, καθώς και οι Πρόεδροι και τα μέλη των Κοινοτήτων, διαρκούσης της θητείας τους. Ήδη, όμως, ο ν. 3852/2010 στην παρ. 7 του άρθρου 93 και στην παρ. 10 του άρθρου 182 ορίζει ότι δημόσιοι υπάλληλοι και υπάλληλοι των φορέων του δημόσιου τομέα με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και εάν υπηρετούν εκλεγόμενοι δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι και σύμβουλοι των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων και περιφερειακοί σύμβουλοι, διαρκούσης της θητείας τους, δεν μετατίθενται ούτε αποσπώνται εκτός των διοικητικών ορίων του δήμου ή της περιφέρειας που έχουν εκλεγεί. Εφόσον αυτοί υπηρετούν στα διοικητικά όρια άλλου δήμου ή άλλης περιφέρειας μετά από αίτησή τους μετατίθενται ή αποσπώνται εκεί όπου έχουν εκλεγεί.
Συγκεκριμένα, το άρθρο 93 παρ. 7 του ν. 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 παρ. 2 του ν. 4071/2012 ορίζει ότι: «Δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι ΝΠΔΔ ή υπάλληλοι κρατικών ΝΠΙΔ και δημοσίων επιχειρήσεων ή άλλων επιχειρήσεων, τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και αν υπηρετούν, εκλεγόμενοι δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και πρόεδροι και τα μέλη των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων, διαρκούσης της θητείας τους, δεν μετατίθενται ούτε αποσπώνται εκτός των διοικητικών ορίων του δήμου στον οποίο έχουν εκλεγεί. Οι υπάλληλοι αυτοί, εφόσον υπηρετούν στα διοικητικά όρια άλλου δήμου, μετά από αίτησή τους, μετατίθενται ή αποσπώνται εκεί όπου έχουν εκλεγεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία ή θέση, μετατίθενται ή αποσπώνται στην πλησιέστερη υπηρεσία προς το δήμο όπου εξελέγησαν. Για τους υπηρετούντες σε παραμεθόριες περιοχές η παρούσα διάταξη έχει ισχύ μόνο για μετάθεση ή απόσπαση αποκλειστικά σε άλλη παραμεθόρια περιοχή».
Επειδή στο άρθρο 162 παρ. 8 δεν υπάρχει σχετική ρύθμιση για τους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που έχουν άλλη ιδιότητα αιρετού πλην του Δημάρχου ή Αντιδημάρχου, όπως δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και πρόεδροι και μέλη κοινοτήτων διαρκούσης της θητείας τους.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Θα φροντίσουν ώστε να υπάρξει σχετική νομοθετική πρωτοβουλία για την τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 162 παρ. 8 του ν. 4662/2020, έτσι ώστε να εξαιρούνται των μεταθέσεων και αποσπάσεων, χωρίς αίτησή τους, οι πυροσβεστικοί υπάλληλοι που έχουν άλλη ιδιότητα αιρετού πλην του Δημάρχου ή Αντιδημάρχου, όπως δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι και μέλη κοινοτήτων, διαρκούσης της θητείας τους;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Ραγκούσης Ιωάννης

Αβραμάκης Ελευθέριος
Αγαθοπούλου Ειρήνη
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος
Βαρδάκης Σωκράτης
Γεροβασίλη Όλγα
Γιαννούλης Χρήστος
Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)
Δρίτσας Θεόδωρος
Ελευθεριάδου Σουλτάνα (Τάνια)
Ζαχαριάδης Κώστας
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη
Καφαντάρη Χαρά
Λάππας Σπύρος
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Ιωάννης
Μπαλάφας Ιωάννης
Νοτοπούλου Κατερίνα
Παπαδόπουλος Σάκης
Παπανάτσιου Κατερίνα
Παπαχριστόπουλος Θανάσης
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Συρμαλένιος Νικόλαος
Τζάκρη Θεοδώρα
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Φάμελλος Σωκράτης
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Ψυχογιός Γιώργοςt

Α. Ξανθός: H κρίση βρήκε το ΕΣΥ όρθιο και προσβάσιμο από όλους χωρίς διακρίσεις. Και με 100 παραπάνω κρεβάτια Εντατικής. Μέσα στο Μνημόνιο. Και αυτό είναι «έργο ΣΥΡΙΖΑ»





Η ηπιότερη εξέλιξη της πανδημίας στην Ελλάδα δεν δικαιολογεί την αμετροέπεια. Είναι προκλητική και προσβλητική για την νοημοσύνη των πολιτών η δήλωση Μητσοτάκη ότι «σε μόλις 5 βδομάδες έγινε ότι δεν γίνονταν επί 10ετίες στο Σύστημα Υγείας».
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι υπό την πίεση της υγειονομικής κρίσης και όχι από πολιτικό σχεδιασμό της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του ΕΣΥ, έγιναν κάποιες προσλήψεις συμβασιούχων και αυξήθηκαν οι διαθέσιμες κλίνες ΜΕΘ.
Όμως το σημαντικό είναι ότι αυτή η κρίση βρήκε το ΕΣΥ όρθιο και προσβάσιμο από όλους χωρίς διακρίσεις. Και με 100 παραπάνω κρεβάτια Εντατικής. Μέσα στο Μνημόνιο. Και αυτό είναι «έργο ΣΥΡΙΖΑ».
Αν ο κ. Μητσοτάκης άλλαξε αντίληψη για το ΕΣΥ και δεν σκοπεύει να είναι «μιας χρήσης» η σημερινή ενίσχυση, αυτό που πρέπει να κάνει είναι προκήρυξη μόνιμων θέσεων γιατρών και νοσηλευτών στα νοσοκομεία ΤΩΡΑ.
Διαφορετικά, το ενδιαφέρον του για τη δημόσια περίθαλψη και τους ανθρώπους της, θα είναι εντελώς υποκριτικό και επικοινωνιακής κοπής.


πηγή syriza.gr