.

01/16/13 ~ enstoloi.gr, Τμήμα Σωμάτων Ασφαλείας ΣΥΡΙΖΑ Αστυνομία Λιμενικό , Πυροσβεστική
                                                                                                             

Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013

Απάντηση του Γρ.Τύπ. του ΥΔΤ και ΠροΠο στη δήλωση του Βουλευτή-Υπεύθυνου Σωμ.Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κ. Δημήτρη Τσουκαλά(Βιλ.Λέλας Καραγιάννη)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απάντηση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη στη δήλωση του Βουλευτή Επικρατείας και Υπεύθυνου του Τομέα Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κ. Δημήτρη Τσουκαλά, σχετικά με την χθεσινή έρευνα της Ελληνικής Αστυνομίας, σε υπό κατάληψη οίκημα στην Κυψέλη
Τελικά, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αλλάζει νοοτροπία με τίποτα. Αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι παραμένει εκτός τόπου και χρόνου, σχολιάζει σήμερα το απόγευμα μια αστυνομική επιχείρηση που έγινε χθες το μεσημέρι! 
Το πιο εξωφρενικό δεν είναι βέβαια αυτό, ούτε οι ανακρίβειες που εμπεριέχονται στην ανακοίνωση, αλλά το γεγονός ότι η αξιωματική αντιπολίτευση στη χώρα μας δηλώνει ότι τάσσεται υπέρ της διατήρησης του «άβατου» σε συγκεκριμένες εστίες ανομίας. 
Δεν χρειάζεται όμως να αναλίσκονται σε θεωρίες συνωμοσίας στον ΣΥΡΙΖΑ ούτε να αποστασιοποιούνται δήθεν, κατόπιν εορτής, από συγκεκριμένους βουλευτές και στελέχη τους. Προδίδονται κάθε ημέρα από μόνοι τους, με τη στάση τους και τις επίσημες ανακοινώσεις τους, για το τι πραγματικά πρεσβεύουν. 

Δήλωση του Δημήτρη Τσουκαλά,Τμήμα Σωμ.Ασφαλείαςσχετικά με την «εκκένωση» της Βίλας «Λέλα Καραγιάννη»


 Δήλωση του Δημήτρη Τσουκαλά,βουλευτή Επικρατείας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ υπεύθυνου Τομέα Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με την «εκκένωση» της Βίλας «Λέλα Καραγιάννη»

Με αφορμή το νέο επικοινωνιακό «τρομοσόου» της εισβολής στη Βίλα «Λέλα Καραγιάννη» προκύπτουν πολλά ερωτήματα και συγκεκριμένα:
-          Τι σκοπό είχε η επέμβαση της Ελληνικής Αστυνομίας στην κατάληψη της Βίλας «Λέλα Καραγιάννη» και ποια τα ευρήματά της;
-          Γνώριζαν στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, εάν το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πολυτεχνείο και η Σχολή Καλών Τεχνών που είναι ιδιοκτήτες επιθυμούσαν την εκκένωση του κτηρίου;
-          Ποιος ήταν ο εμπνευστής της τραγελαφικής εικόνας των πάνοπλων ειδικών και άλλων μονάδων της ΕΛ.ΑΣ., εν μέσω προϊόντων παρακείμενης λαϊκής αγοράς, υπό την επιτήρηση μάλιστα ελικοπτέρου;
-          Γιατί χρησιμοποιείται η ΕΛ.ΑΣ. ως μέρος του καθημερινού πλέον επικοινωνιακού σόου, με σκοπό τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από τα τεράστια προβλήματα που έχει δημιουργήσει η εγχώρια τρόικα με την πολιτική της;
-          Δεν συνειδητοποιούν ότι απαξιώνουν την ΕΛ.ΑΣ. με την χρησιμοποίησή της στα πολιτικά παιχνίδια της συγκυβέρνησης εναντίον του ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Ε.Κ.Μ και της Αριστεράς;
-          Πόσο κόστισε η σημερινή θεατρική επιχείρηση στον Ελληνικό Λαό;
-          Πόση ασφάλεια προσφέρουν στον πολίτη με τέτοιου είδους επιχειρήσεις, όταν τα καλάσνικοφ του εγκλήματος δρουν ανενόχλητα;
To Γραφείο Τύπου

Προσφυγή Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. στο ΣτΕ κατά του μνημονίου ΙΙΙ


Όπως είχαμε ανακοινώσει  η Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. προσέφυγε σήμερα 14/1/2013 στο ΣτΕ κατά των διατάξεων του μνημονίου ΙΙΙ σε ό,τι αφορά το μισθολόγιο των ενστόλων.
Με την πράξη μας αυτή θέλουμε να καταδείξουμε το αδιέξοδο στο οποίο έχουμε περιέλθει με ευθύνη της πολιτείας, που αγνόησε παντελώς την ιδιαίτερη φύση της εργασίας μας, που μας συμπεριφέρθηκε με άδικο και άνισο, ισοπεδωτικό και εξευτελιστικό τρόπο, που μας ντρόπιασε και μας καταρράκωσε το ηθικό, με τις ενέργειές της, οι οποίες είχαν ως στόχο τον παραδειγματισμό των υπόλοιπων εργαζομένων.
Από την αρχή είχαμε δηλώσει ότι ο αγώνας μας δε θα σταματήσει, δε θα εξαντληθεί στην ψήφιση του μνημονίου, αλλά θα είναι αγώνας διαρκείας μέχρι την τελική μας δικαίωση.
Σήμερα, με την προσφυγή μας στο ΣτΕ, πάμε ένα βήμα παρακάτω.
Θα συνεχίσουμε χρησιμοποιώντας κάθε τρόπο και κάθε μέσο για να αποδείξουμε ότι έχουμε το δίκαιο με το μέρος μας.
Ειδικότερα, με την αίτησή μας στρεφόμαστε κατά της υπουργικής απόφασης υπ αριθμ. οικ.2/83408/0022/14-11-2012, η οποία συνιστά μέτρο εφαρμογής των ρυθμίσεων του ν. 4093/2012, με τις οποίες επεβλήθησαν δραστικές περικοπές των αποδοχών του προσωπικού του Λ.Σ.-Ε.Α. και καταργήθηκαν πλέον τα επιδόματα εορτών και αδείας, θεωρώντας ότι οι διατάξεις αυτές:
α) συνιστούν κατάφωρη παραβίαση του δικαιώματος στην περιουσία, όπως κατοχυρώνεται στο άρθρο 1 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ,
β) κατά το μέτρο που επιβαρύνουν υπέρμετρα και δυσανάλογα το προσωπικό του Λ.Σ.-Ε.Α. έναντι λοιπών κατηγοριών πολιτών, συνιστούν μη συνταγματικώς ανεκτή παραβίαση της αρχής της ισότητας στα δημόσια βάρη, όπως αυτή κατοχυρώνεται στο άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος,
γ) κατά το μέτρο που επιτρέπουν τη μείωση των αποδοχών των στελεχών του Λ.Σ.-Ε.Α. σε ποσά που υπολείπονται του ορίου της φτώχειας, προσβάλλουν το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος, και
δ) παραβιάζουν την αρχή της αναλογικότητας, που κατοχυρώνεται με το άρθρο 25 παρ. 1 του Συντάγματος, διότι τα θεσπιζόμενα μέτρα εις βάρος των δικαιωμάτων του προσωπικού του Λ.Σ.-Ε.Α. δεν είναι πρόσφορα και αναγκαία για την επίτευξη του στόχου διάσωσης της ελληνικής οικονομίας.

Όλη η προσφυγή (εδώ)
Η ως άνω προσφυγή στο ΣτΕ αποτελεί την τελευταία ελπίδα μας ότι το Ελληνικό κράτος, έστω και υπ αυτές τις συνθήκες, αποτελεί ένα κράτος δικαίου που κατοχυρώνει την ισονομία και την ισοπολιτεία για όλους τους Έλληνες πολίτες.

Βροχή προσφυγών κατά του μνημονίου από τους ένστολους

Τα λόγια τελείωσαν και άρχισαν οι πράξεις και για τους στρατιωτικούς. Κατέθεσαν προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κατά του Μνημονίου ΙΙΙ και της αναδρομικής, από την 1η Αυγούστου 2012, επιστροφής των αχρεωστήτως καταβληθέντων αποδοχών τους.
 
Συγκεκριμένα, στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο προσέφυγαν:


1) Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Αττικής καθώς και άλλων εννέα περιφερειών (Θεσσαλονίκης, Θεσσαλίας,Πελοποννήσου, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κρήτης, Ηπείρου, Έβρου και Στερεάς Ελλάδος).


2) Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων.


3) Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος.


4) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού.


5) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Ναυτικού.


6) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας.


7) Το Συντονιστικό Συμβούλιο των Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών, καθώς επίσης 590 στρατιωτικοί και 10 λιμενικοί υπάλληλοι.
 


Όλες οι ενώσεις και ομοσπονδίες των ένστολων υποστηρίζουν, με τη σειρά τους, την αντισυνταγματικότητα του Μνημονίου ΙΙΙ, καθώς και της επίμαχης υπουργικής απόφασης που προβλέπει την τμηματική αναδρομική επιστροφή μέρους των αποδοχών τους, αλλά και του μισθολογίου των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, της ΕΛΑΣ, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος, που καθιέρωσε ο Ν. 4093/2012. Τέλος, οι ένστολοι υποστηρίζουν ότι τα επίμαχα νομοθετήματα αντιβαίνουν στην ΕΣΔΑ. 

Η ανακοίνωση της ΕΣΠΕΑ και ολόκληρη η προσφυγή
Κατατέθηκε σήμερα (14-1-2013) από τον πληρεξούσιο δικηγόρο της Ένωσής μας, κ. Γ. Αντωνακόπουλο, στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), η αίτηση των Περιφερειακών Ενώσεων Στρατιωτικών και πλήθους συναδέλφων από την Επικράτεια, για ακύρωση της κανονιστικής απόφασης του Υπουργού Οικονομικών με την οποία ρυθμίζεται, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 37 της υποπαραγράφου Γ1 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, ο τρόπος επιστροφής των αποδοχών μας που θεωρήθηκαν ως αχρεωστήτως καταβληθείσες, κατόπιν των αναδρομικών περικοπών που επεβλήθησαν με τις ρυθμίσεις της υποπαραγράφου Γ1 του άρθρου πρώτου του ως άνω νόμου, διότι εξεδόθη κατ’ εφαρμογή διατάξεων νόμου που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις διατάξεις των άρθρων 2 παρ. 1, 4 παρ. 5 και 25 παρ. 1 του Συντάγματος καθώς και το άρθρο 1 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Με την αίτησή μας επισημαίνουμε ότι οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν συνεχή παρουσία σε όλο τον Ελλαδικό χώρο επιτηρώντας και διασφαλίζοντας τα χερσαία, εναέρια και θαλάσσια σύνορα της πατρίδας μας. Η παρουσία αυτή εξασφαλίζεται με την επάνδρωση φυλακίων, την εκτέλεση περιπολιών και πτήσεων σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Αναλυτικότερα, ο Στρατός Ξηράς αναπτύσσοντας την απαραίτητη ισχύ των χερσαίων δυνάμεων, εξασφαλίζει την ακεραιότητα του χερσαίου χώρου, της ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας, το Πολεμικό Ναυτικό με την απαραίτητη ναυτική ισχύ, εξασφαλίζει τον εθνικό θαλάσσιο χώρο και διατηρεί ανοιχτές τις θαλάσσιες γραμμές συγκοινωνιών, ενώ η Πολεμική Αεροπορία διασφαλίζει τον ελληνικό εναέριο χώρο. Επιπλέον, οι Ένοπλες Δυνάμεις, διαθέτουν ένα σύγχρονο και επικαιροποιημένο σύστημα αεράμυνας υψηλής τεχνολογίας, το οποίο εξασφαλίζει την αντιμετώπιση αεροπορικών απειλών και την προστασία των ζωτικών περιοχών της πατρίδας μας. Κεντρικός άξονας της επιχειρησιακής στρατηγικής των Ενόπλων Δυνάμεων είναι η αποτροπή κάθε μορφής απειλής ή πρόκλησης ή ένοπλης επίθεσης κατά της χώρας μας και η αποτελεσματική αντιμετώπιση καταστάσεων κρίσης. Η αποτελεσματική επίτευξη των ως άνω στόχων στηρίζεται στη δυνατότητα προβολής ισχύος, στη ρεαλιστική επιχειρησιακή εκπαίδευση, στην ετοιμότητα άμεσης αντίδρασης, στην κατάλληλη επιχειρησιακή σχεδίαση και στην αδιάκοπη διαθεσιμότητα των δυνάμεων ανά την επικράτεια. Προς το σκοπό αυτό, οι Ένοπλες Δυνάμεις εκπαιδεύονται συνεχώς υπό ρεαλιστικές συνθήκες, πραγματοποιώντας προγραμματισμένα ασκήσεις σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει κατά το δυνατό ακριβέστερα στην πραγματικότητα.

Περαιτέρω, στο πλαίσιο των συμβατικών υποχρεώσεων που απορρέουν από τη συμμετοχή της Ελλάδας σε διεθνείς οργανισμούς, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις συμμετέχουν και σε πολυεθνικές ασκήσεις (π.χ. του ΟΗΕ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ), μέσω των οποίων αποκτάται πολύτιμη εμπειρία σε πολυεθνικό περιβάλλον, αναπτύσσονται σχέσεις συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ των κρατών, ενώ ταυτόχρονα προβάλλονται και οι δυνατότητες των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στο εξωτερικό. Πλέον των παραπάνω περιπτώσεων, η χώρα μας είναι δυνατόν να διαθέσει στρατιωτικές δυνάμεις στο εξωτερικό, υπό εθνική διοίκηση, για την παροχή στρατιωτικής βοήθειας κάποιας άλλης χώρας, κατόπιν σχετικής διακρατικής συμφωνίας. Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι έως σήμερα χιλιάδες στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν συμμετάσχει σε επιχειρήσεις υποστήριξης ειρήνης, σε τρεις ηπείρους, με σημαντικότερες την KFOR στο Κοσσυφοπέδιο, την ISAF στο Αφγανιστάν, EUFOR- ALTHEA στην Βοσνία – Ερζεγοβίνη, την UNILIF στο Λίβανο και την ACTIVEENDEAVOUR στη Μεσόγειο, ενισχύοντας έτσι το διεθνές κύρος της χώρας μας.

Πλέον, όμως, των παραπάνω, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις σε καιρό ειρήνης έχουν ως αποστολή και την κοινωνική προσφορά, χωρίς ουδέποτε βέβαια να απομειώνεται το κύριο επιχειρησιακό τους έργο. Στο πλαίσιο του ρόλου αυτού, οι Ένοπλες Δυνάμεις παρέχουν καθοριστική συνδρομή στην ανακούφιση του πληθυσμού από φυσικές καταστροφές, με προσωπικό και μέσα, με υγειονομική υποστήριξη και αεροδιακομιδές, καθώς και με επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στο χερσαίο και στο θαλάσσιο χώρο. Υπενθυμίζεται ότι άρθρο 22 παρ. 4 του Συντάγματος προβλέπει την επίταξη του προσωπικού υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, σε περίπτωση επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από θεομηνία ή ανάγκης που δύναται να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία. Αξίζει, επίσης, να επισημανθεί η συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων στην προστασία εν γένει του περιβάλλοντος και του δασικού πλούτου της Ελλάδας.

Ενόψει, λοιπόν, της νευραλγικής σημασίας για το εθνικό συμφέρον της επιχειρησιακής και κοινωνικής αποστολής των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και «προς ενίσχυση του κύρους και της ευθύνης» των στελεχών του, ο νομοθέτης έκρινε, κατά το παρελθόν, ότι ήταν αναγκαία η αναμόρφωση του μισθολογίου των στελεχών του (βλ. γενικές παρατηρήσεις εισηγητικής έκθεσης του ν. 2448/1996). Για το λόγο αυτό, κατά παρέκκλιση από το γενικό μισθολόγιο για τους δημοσίους υπαλλήλους, για πρώτη φορά με το ν. 2448/1996 θέσπισε ενιαίες ειδικές «μισθολογικές ρυθμίσεις των μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντίστοιχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος», αυξάνοντας τις αποδοχές εν γένει των «ενστόλων» κατά μέσον όρο σε ποσοστό ύψους 14,5%. Σκοπός της θέσπισης του ενιαίου ειδικού μισθολογίου για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας, η δομή του οποίου διατηρείται έκτοτε, είναι η παροχή (και) οικονομικής αναγνώρισης του σημαντικού επιχειρησιακού έργου των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας μας, το οποίο είναι, όπως προαναφέρθηκε, εξόχως κοπιώδες και φέρεται εις πέρας νυχθημερόν, χωρίς διάκριση καθημερινών και αργιών, χωρίς πρόσθετη αμοιβή η οποία να αντιστοιχεί στις πραγματικές ώρες υπερωριακής του απασχόλησης και σε διαρκή ετοιμότητα, εκ μέρους του αξιόμαχου ανθρωπίνου δυναμικού τους.

Έτσι, με την αυτή αίτηση στρεφόμαστε κατά της προαναφερθείσης απόφασης καθώς η προσβαλλόμενη είναι παράνομη και ως εκ τούτου ακυρωτέα, δεδομένου ότι, έχει εκδοθεί σε εκτέλεση διατάξεων νόμου, που έρχονται σε ευθεία αντίθεση προς τις διατάξεις, τόσο του Συντάγματος, όσο και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (εφεξής: ΕΣΔΑ).

Ειδικότερα:

Α. Προσβάλλεται το δικαίωμα στην περιουσία (άρθρο 1 Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ)

Β. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας στα δημόσια βάρη (άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος)

Γ. Προσβάλλεται το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης (άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος) και

Δ. Παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ. 1 του Συντάγματος)







πηγή onalert

ΠΟΑΞΙΑ: 50% Μείωση του Εφάπαξ

Συνάδελφοι,
Η απόφαση (υπ’ αριθ. 30854/3809-ΦΕΚ Β’ 3498 από 31-12-2012) του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. ΒΡΟΥΤΣΗ Ιωάννη με την ποια τίθεται πλέον σε νέα τεχνική βάση ο υπολογισμός του εφάπαξ μέσω ενός πολύπλοκου μαθηματικού τύπου από 1-1-2014 έχει προκαλέσει όπως είναι επόμενο αναστάτωση στο σύνολο των συναδέλφων μας καθώς με το νέο τρόπο υπολογισμού, το ποσό του χορηγούμενου εφάπαξ μειώνεται
κατά 50% περίπου.
Το αιτιολογικό της απόφασης, ότι δηλαδή ο νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ σε όλους τους τομείς πρόνοιας ήταν επιβεβλημένος λόγω της μνημονιακής δέσμευσης του Ν.4046/2012 για τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις, ώστε να εξασφαλισθούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές και τα ελλείμματα στους φορείς πρόνοιας, δεν τυγχάνει εφαρμογής και στους τομείς πρόνοιας του ΤΕΑΠΑΣΑ διότι ήδη το ταμείο έχει πάρει αποφάσεις αυτορύθμισης –όπως αύξηση των εισφορών από 4.5% σε 7.5% χορήγηση του εφάπαξ μετά από 31 έτη πραγματικής υπηρεσίας κλπ.
Παράλληλα τυχόν εφαρμογή του μέτρου και για το σύνολο των ασφαλισμένων από 1/1/2014, θα σημάνει αυτόματα και την πρόωρη έξοδο από τις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ. τουλάχιστον 7.250 ατόμων τα οποία έχουν θεμελιώσει ή θεμελιώνουν εντός του 2013 συνταξιοδοτικό δικαίωμα.
Μια τέτοια εξέλιξη όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας θα σημάνει αφενός την διάλυση της ΕΛ.ΑΣ. και αφετέρου την κατάρρευση των ασφαλιστικών μας ταμείων (πρόνοιας και επικουρικής ασφάλισης). Για το τόσο σοβαρό αυτό ζήτημα η Ομοσπονδία μας έχει προγραμματίσει αύριο συνάντηση με τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. ΒΡΟΥΤΣΗ Ιωάννη προκειμένου να εκθέσουμε τα ανωτέρω και να ζητήσουμε την εξαίρεση μας από την εν λόγω απόφαση.
Παράλληλα καλούμε τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. ΔΕΝΔΙΑ Νικόλαο να ενεργήσει προς κάθε κατεύθυνση για την τροποποίηση της εν λόγω απόφασης καθότι είναι ο μόνος που δύναται να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος που θα δημιουργηθεί όχι μόνο στην Ελληνική Αστυνομία αλλά και στη Κοινωνία γενικότερα σε περίπτωση που αυτή θα εφαρμοστεί ως έχει. Συνάδελφοι, Για το αποτέλεσμα της συνάντησης με τον κ. ΒΡΟΥΤΣΗ καθώς και για οποιαδήποτε εξέλιξη για το θέμα αυτό θα σας ενημερώσουμε με νέα ανακοίνωση μας.